JAG & MIN AMERIKAN DEL 1.

I tidigare inlägg nämde jag att jag hade hittat en amerikan. Jag tänkte att jag skulle berätta lite om denna situation för er. Tanken är att det kommer bli flera olika delar på grund av att det blir sånna kopiösa mängder med text annars. I detta inlägget tanke jag berätta om kvällen då vi faktiskt hittade varandra.

Det var den fjärde maj 2018, alltså inte för så längesedan. 
Planen för den kvällen var egentligen att jag skulle dricka vin med en av mina närmsta vänner, vi fick i oss kanske två glas och klockan hade passerat halv åttapå kvällen. Då bestämde hon sig för att sova, men jag minns också att jag var väldigt pigg den dagen. Jag ville ut på äventyr.

Jag sa till henne att jag ringer en annan vän och kollar ifall hon har lust att följa med mig ut på stan. Sagt och gjort så sitter jag i en taxi hem till mig för att snygga till sig lite. Smink på, kläder på & leendet på. Jag kände mig riktigt snygg den kvällen, ni vet när allt bara sitter som det ska & sminket blir fucking flawless? Så kände jag.
Min vän ringer upp mig och berättar att hon kommer att bli lite sen på grund av att det var problem med personerna som skulle köra henne. Tur var det väl att jag hade en bra kväll, jag har lite problem när folk blir sena även om det inte är deras egna fel. 

Några dagar innan eller helgen innan, jag minns helt enkelt inte...Så introducerade en annan nära vän till mig en chattsida. Syftet med denna chattsidan är att man ska ha möjlighet till att webchatta och tjata av sig med random personer ifrån hela världen. Tyvärr har det blivit lite mer av en " hej kolla på mig jag har en snopp" sida, jag ljuger inte om jag säger att 95% sitter på den sidan för att visa snoppen. Nej, jag visade såklart inte min snopp. 

För att fördriva tiden den fredagen i väntan på att min vän skulle komma så satte jag mig ned vid min dator och klickade in på denna sidan. Med dom tidigare nämnda saker om denna sidan så kanske ni förstår att hoppet om att hitta någon vettig filur att snacka med inte var på den högre skalan. Next, next, next och åter igen next... Den knappen gick varm och ett antal snoppar swishade förbi i alla dess olika former och storlekar. Men vem är jag att lägga det på minnet?

Plöstligt stannade jag upp. Både jag och denna killen hajade till lite, vi såg bägge väldigt förvånade ut. Ni vet den där minen "Är detta påriktigt eller är det någon som skojar med mig?" Efter den seriösa stunden som kändes som fem minuter var över log vi bägge emot varandra. Jag kunde inte sluta tänka på hur söt jag tyckte han var och hur sjukt det var att han satt här inne också. Något fel på honom måste det ju såklart vara sa min hjärna till mig...Men inget fel kom & vi fortsätta att skriva med varandra. Plötsligt frågar han om vi ska prata med varandra istället, med några glas vin i kroppen banga man väl inte. 

För er som känner mig personligen vet hur jävla kass min engelska är så nog blev man nervös. Men lite hackigt men ändå gulligt lyckades vi snacka med varandra och vi båda märkte ganska snabbt att vi klickade.Han höll på med musik så vi lyssna på hans favorit musik tillsammans och vi skrattade. Jag kunde knappt sluta titta på honom, det var något med hans ögon.. Så djupa och vackra.
 
I denna lilla bubblan han och jag hamnat i knackar det på dörren. Min kompis var här och jag insåg att vi skulle behöva sluta prata, snabbt som ögat skrev jag min snapchat och bad han adda mig för jag ville inte att det skulle ta slut här. Han addade mig, men det var tyst under kvällen och det fortsatte vara tyst...

Fortsättning följer...
 











Kom ihåg mig?